Kun ensimmäistä kertaa hakeuduin Annen puheille olin jo pidempään pitänyt huonoa huolta itsestäni ja valmis elämäntapamuutokseen. Lapsiperheen ja yrittäjän kiireinen arki olivat olleet tekosyitä sille, etten nukkunut, liikkunut tai syönyt kunnolla. Olin kuitenkin väsynyt olemaan aina väsynyt ja siksi halusin muutosta. Aivan ensiksi Anne kertoi, että nukkuminen ja ateriaväli täytyy saada kuntoon ennen treeniohjelman tekoa. Kevyet kävelylenkit tulivat osaksi arkea ja aloin syödä 3-4 h välein. Aluksi painoni alkoi jopa nousta, mutta nukkuminen palautui normaaliksi. Seuraavaksi vuorossa oli terveellisempi ruokavalio ja tavoite vähentää työstä johtuvaa stressiä. Tein isoja muutoksia työn tekoon ja stressi väheni. Jatkoin myös kävelylenkkejä. Ruokavalion muutos, riittävä uni ja palautuminen työstä nostivat energiatasoni aivan uudelle tasolle ja kesäkuussa 2019 aloitin ensimmäisen Annen tekemän kotitreeniohjelman. Alku oli sekä fyysisesti että henkisesti vaikeaa, sillä lähtötasoni oli niin heikko. Päätin kuitenkin jatkaa ja pian huomasin miten 3 x vko treenit alkoivat muuttaa kehoani. Myös energiatasot nousivat jälleen! Tällä hetkellä olen treenannut Annen ohjeiden mukaan 7 kuukautta ja tuntuu kuin olisin saanut uuden elämän! Treenistä on tullut osa arkea enkä voisi enää kuvitella elämää ilman tätä mukavaa harrastusta. Sen lisäksi, että kehonkoostumus on muuttunut, myös mieli on paljon seesteisempi ja stressinsietokyky parantunut. Olen superkiitollinen siitä, että Anne on rohkaissut ja opastanut minua kokonaisvaltaiseen elämäntapamuutokseen, jotta voisin nauttia arjesta tässä ja nyt. - Nainen 38 v.

Mun on ihan pakko antaa palautetta sulle! Olit niin mukava, kiitos! En halua mainostaa kellekkään mitään omia ”laihdutus” juttuja mutta sinua olen kehunut omille ystäville! Viikko on mennyt hyvin. Paljon on tietenkin opeteltavaa. Mutta ekan kerran on sellainen tunne, että voisin jopa onnistua muuttamaan syömistä ja oppia elämään ilman ihme ”diettejä”! Syömään oikein ja normaalisti! Kertaakaa ei ole tullut ”äkki kuolemaa” syömisen jälkeen olen syönyt noin 3h välein jne. Olo on pirteämpi selvästi! Mutta jatkan tästä hyvillä mielin ja opettelen asioita rauhassa!! mukavaa syksyä ja kiitos!

Positiivinen ja kannustava kokemus, voi lämpimästi suositella, toivoisi tällaisen liikunnallisen ”herättelyn” toistuvan säännöllisesti

OLET KYLLÄ IHAN HUIPPU TYÖSSÄSI!! KIITOS viime viikon vinkeistä ja neuvoista! Kävin kaupassa heti illalla ostin ruoka-aineita, joista juteltiin. On niin ihana tunne kun EI NÄRÄSTÄ ollenkaan... pahimpina päivinä olen joutunut ottamaan närästyslääkettä kolme kertaa Vatsakivut hävinneet...ei kipristele eikä vääntele syömisen jälkeen!! On ihan NORMAALI olo 😊 😃 Ja vielä se että ihottuma käsivarsista näyttää paljon paremmalta, ei kutsise enää! Ei ole hetkeen ollut näin hyvänä iho! SUUREN SUURI KIITOS SINULLE !!

Kannustava ohjaus, selvä ”lukujärjestys”, ohjatut liikuntahetket, ohjaus oikeisiin liikeratoihin, liikuntakokonaisuuden ratkaisun haku henkilön omista lähtökohdista.

Valmennus oli kokonaisuutena onnistunut. Tuli kokeiltua myös sauvakävelyä, johon en olisi omatoimisesti koskaan lähtenyt.

Ravintoneuvonta tärkeää, vaikka itsellä on hyvin tiedossa, mikä on terveellistä ja mikä ei. Ohjelma auttoi ruokarytmin tasoittamisessa, välipalat yms.

Erittäin hyödyllinen valmennus. Mukavaa oli. Ja hyödyllistä. Kiitos!

Tavoitteiden saavuttamisessa auttoivat ohjaajan tuki ja asiantuntevat neuvot, lihashuolto-opastus.

Oikein positiivinen kokonaisuus! 3kk valmennus oli ehkä hiukan lyhyt jakso, ehkä tapaamisia voisi olla esimerkiksi jatkossa puolen vuoden välein. Pysyisi alitajunnassa se kannustin päällä, ettei halua tulosten menevän ainakaan huonompaan suuntaan, vaikka aktiivinen valmennuksen jakso loppuukin.

Liikuntaohjeet olivat hyvin selkeät. Ohjeissa kerrottiin mitä lajeja tehdään ja kuinka usein mitäkin lajia. Lisäksi oli sanottu millä sykealueella pitää pysyä ja kuinka kauan yksi reeni kestää. Ei muuta kuin noudatti vain ohjetta!

Oikein hyvä, olen tyytyväinen. Kannattaa jatkaa samaa meininkiä muidenkin osalta. Toisaalta, jos oma motivaatio puuttuu, ei valmennuksestakaan varmaankaan ole hyötyä. Tällaisia asioita ei voi ”tuputtaa”.