Anne Lindholm, Suuntima, Personal trainer, Ravintovalmentaja, Fysioterapeutti

Personal trainer, ravintovalmentaja, fysioterapeutti – Suuntima

Osaava kunto- tai ravintovalmentaja haussa? Kärsitkö jalka-, niska- tai selkävaivoista erityisesti kuntoilun yhteydessä vai onko tavoitteenasi painonpudotus? Mietitkö, paljonko personal trainer maksaa? Suuntima yhdistää kuntovalmennus-, ravintovalmennus- ja hyvinvointipalvelut yksilölliseen valmennukseen fysioterapian asiantuntijuudella ja ammattitaidolla.

Miksi valitsisit Suuntiman?

  • haluan parantaa jaksamistani ja aloittaa kuntoilun
  • tarvitsen apua painonpudotuksessa
  • liikunnan ja perhe-elämän yhteensovittaminen on vaikeaa
  • tuki- ja liikuntaelinvaivani pahenevat kun kuntoilen
  • haluan syödä hyvin

Jos yksikin kohta listalla tuntui tutulta, Suuntima on oikea personal trainer juuri Sinulle.

suunti|ma

suunnan ottaminen, paikantamista varten määritelty suunta johonkin kaukaiseen kiintopisteeseen, paikantaminen takaisin kartalle eksymisen jälkeen.

LIIKUNTA | RAVITSEMUS | LEPO

Palvelen Pirkanmaalla: Tampere, Lempäälä, Pirkkala, Valkeakoski, Vesilahti, Nokia, Ylöjärvi, Akaa (Toijala, Viiala)

”Kahden alakouluikäisen pojan työssäkäyvänä äitinä tiedän, että moni kaunis ajatus voi olla käytännössä sula mahdottomuus. Armollisuus omaa kehoa ja rajallisia voimavaroja kohtaan on tärkeää. Samaan hengenvetoon todettakoon, että olemme myös mestareita selittämään itsellemme, että emme ehdi panostamaan itseemme. Hyvinvointi koostuu monesta tekijästä – emme tarvitse siihen kolmijakoista saliohjelmaa ja mäkitreenejä. Tiukan kunto- ja ravinto-ohjelman sovittaminen elämään on monelle mahdotonta. Se voi johtaa pelkkään heikentyneeseen palautumiseen ja tulokset antavat odottaa itseään. Toisaalta taas väitän, että oikeat valinnat kaupassa, 15 min kotijumppa tai hyötyliikunnan lisääminen ovat kaikille mahdollisia.”

Anne Lindholm
Työfysioterapeutti, personal trainer ja ravintovalmentaja

Maksutavat

Voit maksaa Suuntiman palvelut useilla maksutavoilla. Käytössä on Debit-korttimaksu ja useat kuntoiluun ja hyvinvointiin kehitetyt maksutavat.

Ota yhteyttä, mikäli et löytänyt toivomaasi maksutapaa.

Facebookissa

Pääsiäisen kunniaksi kananmunan lyhyt oppimäärä🐣

Kananmuna on erinomainen vitamiinipommi ja se sisältää lähes kaikkia ihmiselle välttämättömiä ravintoaineita. Sen sisältämä proteiini on koostumukseltaan ns. täydellinen proteiini. Yhdessä kananmunassa on:
- 7 g proteiinia
- 1/3 päivittäisestä seleenin tarpeesta
- 60 % päivittäisestä B12-vitamiinin tarpeesta
- 1/5 päivittäisestä A-vitamiinin tarpeesta

Kananmunan keltuaisessa on enemmän koliinia kuin missään muussa elintarvikkeessa. Koliinilla on merkittävä rooli solukalvojen muodostuksessa ja useissa rasvan ja kolesterolin aineenvaihdunnan reaktioissa. Koliini alentaa verenpainetta ja sen epäillään ehkäisevän mm. Alzheimerin tautia.

Virallisissa ravitsemussuosituksissa kananmunan viikoittaiseksi maksimisaanniksi on määritelty 4/vk. Mikäli sinulla perinnöllinen APOE4-geeni, tällöin ruokavalion kolesteroli vaikuttaa myös veren kolesterolipitoisuuteen altistaen verisuonitukoksille. Kolesterolia sisältäviä ruokia on tällöin syytä välttää. Mikäli et geeniä kanna, laajojen seurantatutkimusten mukaan voit huoletta syödä kananmunia suositusta enemmän - kananmuna ei nosta kolesteroliarvojasi tai lisää riskiä sydän- ja verisuonitaudeille.

Kananmunan keltuainen sisältää suurimman osan ravinteista ja vitamiineista, valkuaisessa ei ole lainkaan rasvaa ja sisältääkin tämän myötä selvästi vähemmän energiaa. Proteiinia on melkein yhtä paljon valkuaisessa (4 g) kuin keltuaisessa (3 g).

Jokaiseen aamiaiseeni kuuluu keitetty kananmuna ja toisinaan täyttävä pikaruokani yksi osa on kahden munan munakas. Sekaan voi laittaa maun mukaan esim. pilkottua paprikaa ja kevätsipulia.

Testaa myös kananmunaa pitsanpohjana! Itse olen tehnyt Hesarin ohjeen mukaisesti helpon pitsan kolmesta kananmunasta. Vatkaa 3 valkuaista kovaksi vaahdoksi ja sekoita keltuaiset mukaan varovasti käännellen, mausta kevyesti suolalla. Levitä pellille ja paista 10 min 200 asteessa. Ota uunista ja lisää tomaattikastike ja täytteet, paista vielä noin 15 minuuttia.

Maistuvaa pääsiäistä!
... See MoreSee Less

Avaa Facebookissa
·Jaa

Liikuntatieteellisen kuntotestauspäivät Helsingissä! Tuhti päivä täynnä laadukasta tietoa treenistä ja hyvinvoinnista, luennoitsijoina mm. Vilho Ahola ja Timo Haikarainen. Koitan näistä(kin) teemoista saada kirjoitusta blogiin - muutama kirjoitus on jo työn alla. Nyt on alkuvuosi menty tiukasti tukka putkella työfysioterapian, liikuntalääketieteen opintojen ja tietysti Suuntiman valmennettavien parissa🤓 ... See MoreSee Less

Avaa Facebookissa
·Jaa

Ihanaa ystävänpäivän iltaa! Oletko tänään muistanut ystäviä ja itseäsi, huoltanut myös itsellesi tärkeintä, omaa kehoasi?💞 Kuvassa blackroll, millä voit huoltaa kehon pieniä lihaksia hiirikäden kuminauhajumpan jälkeen💪🏻 ... See MoreSee Less

Avaa Facebookissa
·Jaa

Toimialue ja tilat

Paikkakunnat, joissa ohjaan asiakkaita ovat pääasiassa Tampere, Lempäälä, Vesilahti, Pirkkala, Valkeakoski, Nokia, Ylöjärvi ja Akaa. Liikunta- ja kuntosaliohjausten paikka sovitaan tapauskohtaisesti. Ravintovalmennus, kartoitukset ja henkilökohtainen opastus tapahtuu työtiloissani Lempäälän Kuljussa.

Yhteystiedot

Suuntima (Y-tunnus 2876113-5)
Anne Lindholm
p. 040 757 2969
anne.lindholm@suuntima.fi